Wednesday, July 21, 2010

hari ini lagi dlm sejarah

Berita baik aku dpt pg td...suami aku tak jadi p kursus...ditangguhkan..hehehe...entah ler tak boleh lah nak berjauhan ...cian kat anak-anak..jenuh aku nak menjawab nanti bila umairah tanya ...abah?...abah?...dah lah 4 hari...berapa kali aku nak jawab soalan dia tuh nanti..

apapun semalam kami dah bincangkan hal ni...memang berat hati gak dia nak p kurus...lbh-lbh lg bila dia tgk ank-anak kami...dia kata mesti dia rindu kat anak-anak nanti...abis tu aku ni dia tak rindu ker...

teruk juga aku nih...waktu ni la baru aku terfikir nak amik lesen kereta...payah gak bila suami tak der nanti...ni dia nak p kursus aku dah gelabah..cuba bayangkan suatu hari nanti dia pergi...tak kembali..Ya Allah...dapat ker aku menempuh dugaan sehebat tu nanti...aku tak sekuat dan setabah Siti Khadijah...

baru teringat azam tahun ni nak dapat lesen...

1 comment:

  1. walalala...dedih eh...cepat2 la amik lesen! cemane nak bawak pesona saya nnt! :P

    ReplyDelete